Monday, November 5, 2018

BBM3410/18: Cuti Pertengahan Semester Bermula 🐦

Assalamualaikum semua 😊 Moga baik baik saja semuanya. Ok, hari ni saya cerita tentang cuti pertengahan semester kali ni. Seronoklah kan cuti seminggu tapi macam biasalah, tugasan daripada Prof tetap ada πŸ˜ƒ.
.
.
.
Ok, kali ni Prof beri tugasan untuk kami ambil gambar dan kena post 10 gambar yang berbeza di Instagram. Gambar tu tak kisahlah gambar manusia ke pemandangan ke haiwan ke asalkan cantik dan menarik. Haha. Ha lagi satu yang menariknya tugasan kali ni kami kena letak hashtag yang Prof dan tentukan iaitu #KampungKu 🏑 Tapi untuk cuti seminggu kali ni saya tak balik kampung, sebab saya akan ke Kem PULADA di Ulu Tiram, Johor untuk Latihan Menembak PALAPES UPM. Oleh itu, saya ambil kesempatan ni untuk mengambil gambar aktiviti-aktiviti yang saya dan rakan-rakan lakukan sepanjang latihan menembak tersebut πŸ€


Pegawai on duty 


Suasana di lapang sasar menembak senjata M16

Nak tengok 10 gambar saya yang menarik sepanjang cuti pertengahan semester ni? Tunggu post saya yang berikut ya πŸ˜„ Terima kasih sudi membaca! 🌺🌼🌷



No comments:

Post a Comment