Tuesday, November 6, 2018

BBM3410/18: Jantung Hati πŸ’—

Hai semua πŸ‘‹ Hari ni saya nak cerita tentang jantung hati saya. Siapakah dia? Ha, pastinya ibu saya πŸ’™ Semalam hari lahir ibu saya, (5 Nov 2018). Alhamdulillah, pada tahun ni ibu saya dah menjangkau usia 50 tahun. Tapi apa yang sedih ialah, tahun ni tak dapat nak sambut hari lahir ibu sama-sama sebab saya tak dapat balik. Sibuk beno tahun akhir niπŸ˜„ Lagipun tarikh 5 November tu tak kena pada hujung minggu. 
.
.
.
Apa pun, saya nak ucapkan selamat hari lahir untuk ibuπŸ’™ Moga ibu sentiasa diberikan kesihatan tubuh badan yang berpanjangan, dipermudahkan segala urusan ibu dan juga dimurahkan rezeki. InsyaAllah, hujung minggu ni adik balik. Nanti kita sambut sama-sama ye bu🌺

Ibu saya: Rubiah binti Md Dom

Ok lah, terima kasih semua sudi membaca. Jumpa lagi ya 🌹🌷🌺🌸🌼

No comments:

Post a Comment