Monday, November 12, 2018

BBM3410/18: Plan Menjadi 🎈🎉🎇

Hai semua. Sihat semuanya ya 😊
.
.
Ok, hari ni saya nak share sikit hari Sabtu yang lepas (10.11.2018) saya celebrate birthday ibu saya. Walaupun lewat 5 hari, tapi yang penting ibu happy dan suprise menjadi. Yeayyy 🙌 Disebabkan ibu saya ni babysitter dan ada 4 orang yang ibu jaga, jadi saya dan kakak buat suprise di rumah saja. Meh tengok gambar sikit..


Yang paling kecil tu yang paling excited

Huruf B tu penyek sikit sebab meletup terlebih angin 😑

 
Penyimpan rahsia nak buat suprise 😄

Alhamdulillah, ibu happy walaupun buat kecil-kecilan je. Yang penting semua makanan saya yang masak. Haha 😄 Rendang kerang, lemak cili ikan mayong, dan chap chai. Nak resepi? Meh pm tepi. Haha. 
.
Terima kasih sudi membaca. Jumpa lagi 👋

No comments:

Post a Comment